Wednesday 15 September 2010

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya kekawan. Maaf dah lama tak menjelma dlam blog ini. Maklum bulan puasa, rehat sebulan lamanya. Kita ketemu kembali pada bulan baik dan barakah ini. Semoga tahun-tahun berikutnya akan memberikan kita lebih rezeki, kesihatan dan keimanan yang lebih kuat untuk menempuh tahun-tahun mendatang.

Syukur, tahun ini saya berasa bertuah kerana Allah telah memanjangkan usia, memberi kesihatan yang baik serta rezeki yang agak lumayan. Tahun ini juga saya telah terbitkan sebuah Kumpulan Cerpen saya berjudul 'Ranum'. Kumpulan Cerpen ini merupakan buku kedua saya selepas 'Dua Era.' Akan saya siarkan kulit buku itu di masa mendatang.

Pada 18 Sept ini saya bertuah terpilih sebagai salah seorang pemenang Sayembara Menulis Novel Sejarah Johor ke-3. Novel saya berjudul 'Tawarikh Ibu' mengisahkan riwayat hidup Ibu Zain. Hadiah ke berapa tak tahun lagi, kerana mereka belum beritahu. Siapa menang hadiah utama dan sagu hati hanya akan diumumkan pada malam itu di Persada, Johor Bahru.

Novel terbaru saya berjudul, 'Gelora Belantara' sedang dalam penerbitan oleh DBP. Ianya mengisahkan kehidupan puak Penan di Sarawak. Apabila terbit nanti akan saya siarkan dalam blog ini. Sesiapa yang ingin memesannya boleh juga pesan melalui saya.

Sekian celoteh buat kali ini. Terima kasih kerana sudi membaca dan mengunjugi blog ini. Selamat Membaca buku-buku saya. Dan Selamat Hari Raya Aidilfitri.

No comments: