Thursday 19 April 2012

Dah Keluar hospital

Alahamdulillah, semalam saya telah dikeluarkan daripada IJN setelah selamat menjalani 'agioplasty' di mana satu saluran urat ke jantung didapati sempit. Kata doktor dia sudah masukkan 'stand' supaya aliran darah ke jantung berjalan lancar.

Kata doktor Shahrul yang bertanggungjawab di atas 'operasi' ini, dua urat yang sebelum ini di pasang stand kira-kira 7 tahun lalu masih ok., akan tetapi urat yang baru ini bertindih dengan yang lama, sebab itu agak sukar dia untuk memasang belon dan menongkat 'stand'. Walau bagaimanapun hanya kira2 1 jam semua kerja telah selamat disempurnakannya.

Syukur kepada Allah SWT yang telah memenuhi doa dan harapanku. Juga doa keluarga dan kawan-kawan, sangat-sangat saya hargai. Terima kasih yang sudi datang melawat, yang tidak sempat hantar SMS dan telefon. Itulah petanda setiakwan dan rapatnya silatulrahim antara kita.

Insyallah, selepas rehat, saya akan terus berusaha untuk menjayakan komitmen dan rancangan yang masih terbelangkali. Dengan kekuatan dan kesihatan yang diberikan oleh Allah SWT, saya akan berusaha untuk memastikan segala perancangan dapat dijayakan dengan selamat.

Ralat:

Saya mohon maaf atas entri saya bertajuk, "Wacana Hassan Ali di PPAS," yang sebenarnya, Hassan Ahmad bukan Hassan Ali. Terima kasih pada Kassim dan Azman Daud yang menegur kesilapan ini. Barangkali nama Hassan Ali ini selalu timbul di media, mempengaruhi saya sehinggakan nama orang lain disamakan dengan nama beliau. Maaf atas kesilapan ini.

1 comment:

brokentoe said...

Semoga Haji diberkati ALlah.