Monday 4 April 2011

Video Sex Carcosa

Aku dah naik muak dan bosan dengan cerita karut ini. Pada mulanya malas aku dan komen hal-hal karut marut seperti ini. Tetapi apabila ianya sudah dimasukkan ke dalam youtube dan nak ditayangkan pula dalam parlimen, ianya sudah betul-betul karut. Nampaknya juak-juak di sebelah sana boleh buat apa sahaja, walaupun langgar undang-undang, undang-undang bukan untuk mereka, tetapi untuk kita yang tak sebulu dengan mereka. Aku tak tahu apa sebenarnya kerja polis? Hal-hal yang terang-terang menyalahi undang-undang kalau dilakukan oleh penyokong Umno/BN tidak diambil tindakan pun. Banyak perkara boleh dibuktikan, malas aku nak cakap banyak. Rakyat sedang melihat semuanya ini. Jangan sampai rakyat menunjukkan kemarahan di jalan-jalan raya dan berhimpun secara besar-besaran seperti di Mesir, Tunisia dan lain-lain negeri yang seumpamanya, Pada ketika itu menyesal dah tak berguna lagi. Jangan ingat rakyat bodoh! Jangan diperbodohkan rakyat! Kalau kalian sememangnya bodoh, jangan samakan orang lain sama bodoh dengan anda. Kalian boleh berbohong sekali, dua kali kepada beberapa orang, tetapi kalian tidak boleh berbohong setiap kali kepada semua orang. Aku dah muak dengan perangai Umno/BN ini. Kali ini mesti tukar, jangan tak tukar. Jangan dibiarkan kita terus diperbodohkan oleh keldai-keldai bodoh ini! Walaahualam!

No comments: